On-line reportáže - Řecko 2016

odlet

Letíme z Rhodu 2245 a v Praze je předpokládaný přílet po půlnoci, tedy ve středu v 0:45 hod sledovat náš let - zpoždění (doufáme že ne) - čas příletu i kdy jsou vyloženy kufry, lze dle tohoto návodu: http://www.prg.aero/cs/informace-o-letech/sms-info/

neděle 4. 9. 2016

Pobyt se nám pomalu ale jistě chýlí ke konci, vůbec se nám dospělým, ale ani dětem domů do škol a zaměstnání nechce.. Je tu opravdu nadherně a musím pochválit jak vše zde funguje. V hotelu velmi vstřícný persnál, veškeré připomínky, prosby hned řeší, jídlo výborne, bazény nejsou přeplněné a děti se v nich vyřadí. Za zmínku stojí i animační tým český i francouzský s který nám půjčuje pódium, ozvučení dělá program a diskotéky pro děti.
Navíc zatím jsou všichni zdraví, až na malé drobnůstky, se nic závažného nepřihodilo.
Přiletět bychom měli z uterý na středu v noci v 0:45 letem QS 2271,zatí adne měn nebyly, prosím rodiče či ty jež budou děti přebírat aby jste byli včas, a ev sledovali přesně let na internnetu, přistaní i kufry. Info o odletu resp. příletu ještěv potvrdím.

pátek 2. 9. 2016

V pátek dopoledne jsme pronajali velký BUS a vyrazili na výlet k sedmi pramenům, krasne relaxační místo ve vnitrozemi, a pote na pláž Tsambika, asi nejhezčí na ostrově , pisečou a dětem koupii jizdu na Banánech.....

čtvrtek 1. 9. 2016

V čtvrtek večer pod dohledem, zpěvem a komentovaným slovem naší patronky Hanky Křížkové, poběhl X FACTOR - děti zpivaly samy i vy skupinách, tančily, předvedly scénky, vtipy a break dance. No zkrátka a dobře, bylo se na co dívat a porota to měla těžke. Protože se smrákalo, fotky nejsou tak kvalitní...

středa 31. 8. 2016

Výlet do města Rhodos a color párty

pondělí 29. 8. 2016

přehazovaná, večer pantomimy, výstup na Kozí vršek nad Rhodosem

neděle 28. 8. 2016

Oddíly u bazénu / Olympijské hry Rhodos 2016 momentky z bojů - hod míčem a skok

sobota 27. 8. 2016

...A nastal čas pohádkový. Veký čaroděj a hlavní vedoucí Pavel, co už 22 let léta na kouzelném koberci s dětmi na ozdravne pobyty, celý večer zahájil. Byly to trochu popletené pohádky. Ti nejmenší například měli divokou Sněhurku a vyklubal se z ní Ruda, jen 4 trpasíky, ale pohádku i kostými měli krásne. Maruška nechodila k 12 měsíčkům pro jahody či jablka, ale splácet půjčky a měsíčci-exekutoři vymáhali penízky jak nejlépe uměli. Koblížek pak byl opravdu při těle a liška měla co dělat aby ho spolykala. Také jsme se dozvědli, jaké že to vlastně bylo v té Trojské válce a přiřehtal i trojský kůň. A na závěr ještě fragmenty z filmu "At žijí duchové" aneb Pramen zdraví z Posázaví, ale spíše by se chtělo říci pramen smíchu a pohody od nás z Rhodosu.

pátek 26. 8. 2016

Zdravíme všechny domů. Dnes ráno se nás asi 12 vypravilo na horu nad hotel, nad záliv Tsambika a naši pláž. Stihli jsme východ slunce, trasa 1,7 km 2675 kroků "kozí stezkou". Bylo to naročné, ale ten pohled zhora stál za to. Jinak se máme moc fajn, ani se nám moc nestýská, rano zatím vzorně cvičíme. Dnes už pilně nacvičujeme na veče pohádek. Děti i my dospělí jsme zdrávi a moc si to užíváme.

čtvrtek 25. 8. 2016

Milí rodiče,
zdravíme Vás z krásnáho resortu, už se nám pomalu rozjíždí "klasický" denní rytmus a řád. Nemáme takové vedro jako u Vás a navíc máme možnost se schladit. Dnes jsme měli poprvé rozcvičku a pěkně jsme se protahovali. Dopoledne, my kteří máme rehabilitační cvičení, zůstaváme v areálu hotelu. Již dnes začali nejmenší dva oddíly rehabilitovat a cvičit. Odpoledne jdemem všichni k moři, které je klidné, osvěží a můžeme se potápět. Začínáme se i kamarádit navzájem. V jídelně máme svůj prostor a jídlo je výborné. Nicméně vedoucí dohlížejí, aby byl dodržen pitný režim a na talíři jídlo pestré a nescházela zelenina. Včera večer proběhl úspěšně seznamovací večírek.
Zdraví TEAM Slunečního paprsku.

středa 24. 8. 2016

Hezký den všem,
dorazili jsme na hotel po půlnoci, ubytovali děti a tak jsme dnes trochu nedospaní. Snídaně proto byla o něco později a zbytek dopoledne jsme věnovali drobným přesunům na pokojích. Ještě ale zbyl čas na koupaní v bazénu a na tobogánu. Velké děti už šilhají po vedlejším hotelu, kde jsou skluzavky opravdu velké. Oběd v 12:30 a pak polední klid. Odpoledne se již chystáme k moři. Po večeři bude první společné setkání, kde se představíme a povíme si o tom jaký bude denní řád a program. Všichni jsou v pořádku a začínavají se rozkoukávat.

Sluneční paprsek Řecko 2016

úterý 23. 8. 2016

Dnes odlétá 2. turnus na Ostrov Rhodos, tým Slunečního paprsku se na Vás těší na terminálu 2 v 16 h nezapomeňte pasy a dobrou náladu!!
Od sponzorů jsme dostali deky a ty si rodiče odvezou dnes domů - rozdáme je na letišti, stejně tak se na nás na letiště příjdou podívat zástupci společnosti Bubleology a všem dětem dají chutný a vtipný nápoj.