On-line reportáže - Řecko 2017

galerie >>

24. 7. 2017

Milí přátele a rodiče,
o odletu se Vas budeme snažit informovat na mých FB strankách či FB stránkách Slunečního paprsku . Zatím vše je dle planu- odlet 22 50 přílet do prahy v 25.7. utery 0 55 tedy v noci z pondělí na utery.
Dnes ještě moře a bazén, hotel byl vstřícný a ponechal nám 7 pokojů k dispozici do 2O oo h
Přilety mužete sledovat a aktualni stav na linku - http://www.prg.aero/cs/informace-o-letech/prilety-a-odlety/prilety/

18. 7. 2017

Výlet lodí kolem ostrova

15. 7. 2017

Milí přátelé, rodiče a kamarádi,
zdravíe Vás ze slunneho Rhodu, je nám moc fajn a všichni jsme v pořádku. Jak jsem již psal, všichni na hotelu jsou vůči nám vstřícní, jídlo vyborne, koupaní take užasne. Ve čtvrtek asi 30 dětí jelo na výlet do údolí motýlů, kde byl příjemný chládek a cestou jsme se dozvěděli spoustu zajimavých věcí o ostrově Rhodos. Také jsme navštívili mini ZOO, kde jsme mohli zvířata - hlavně pštrosy, krmit. Byl to zažitek. Take už máme za sebou večer pohádek. I ten se vydařil a hned 4 oddíly obsadily první místo, jelikož bylo těžké vybrat ty nejlepší. Doufam že se na FB objeví brzy i fotky. Patek pak bylo koupaní, a hlavně dopoledne navštěvanedalekeho vodího parku Mikropoli, kde děti měli vstup zdarma. Sobotu celý den budeme u moře a cvičit, v neděli take. Večer nás čeká Stardance. Každý oddíl si vylosoval nějaký druh tance a o tom nam musí něco říci, kde vznikl, pro jakou zemi je typický a tak se těšíme na Kankán, polku, tango. Vzhledem k tomu, že zde máme profesionálního tanečníka určitě budou výkony dokonalé.

12. 7. 2017

Milí přátele, rodiče, kamarádi
už jsme se všichni aklimatizovali a píši tyto zprávy o poledním klidu, kdy děti vcelku svědomitě, ti větší s nadhledem nacvičují své produkce a nápady na večer pohádek, který bude zítra. Počasí nám přeje , stále kolem 33 stupnu, dnes byl příjemný věřík. Vstávame před 8 hodinou, pote rozcvička, a snídaně. Dopoledne jsme všichni u moře a v moři , někteří mají individuálníí cvičení .Po obědě je polední klid a odpoledne trochu "cochcárna " aneb někteří jdou k moři jiní u bazenu či na hřišti .V 17 30 dost zajemců cvičí s Marcelou Aerobic .Večeře v 18 30 a pak bud program, nakupy volno minidiskoteka, program hotelu atd . Musím pochválit hotel a jeho managment, cokoli jsme potřebovali ihned splnili, stejně tak jako delegátky CK Fischer ihned řeší problemy, i když se nic zasadního nevyskytlo. Z prvních reakcí dětí usuzujeme že se jim tu líbí Snažím se přidat i nějake fotografie

11. 7. 2017

Milí přáelé a rodiče, včera do půlnoci jsme se ubytovávali, ale všichni spokojeni, ráno po snídni jsme již okusili vlnky moře, a zatím vše v pořádku, dnes bude seznamovací večírek, holky mají aerobic od 17 hod. Všichni jsou v pořádku včetně nás vedoucích :)